dilluns, 26 de juliol del 2010

T'anhelo

El tema d'anar posant cançons de fons m'ha agradat. Avui posarem aquesta:



Estic malalt.
No crec en res.
No crec, ni tan sols en mi.
No.
Esdevinc pres de la meva ànima,
i el meu cos.
Per uns instants,
deixo enrere les formes,
els angles,
la raó,
l'ordre.
Els epítets se'm queden curts,
les paraules mudes,
els records imborrables.
La nostàlgia se m'apodera,
i només me'n salva aquesta copa,
de whisky que tinc a les mans.
T'anhelo, et desitjo.
L'únic, que podria salvar-me,
és un simple mot,
una miserable síl·laba.
Un simple so,
que surti de la teva boca.
No demano un bes,
ni una abraçada..
Tan sols demano que hem miris,
i hem diguis quelcom que hem canvii la vida.
Mentrestant,
seguiré anhelan-te,
aquí,
amb una copa de whisky.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada